Postojna Kohezijski sklad
Posbikes

Pogosta vprašanja

1. Kaj potrebujem za registracijo?

 

Kot novi uporabnik sistema POSBikes se lahko registrirate osebno v
TIC Postojna ali TIC Galerija.

Pri postopku registracije morate imeti en veljaven osebni dokument (osebna izkaznica, vozniško dovoljenje ali potni list) in plačilno/bančno kartico. Zaenkrat so možna samo negotovinska plačila.

 

Cenik storitev je objavljen na spletni strani www.posbikes.si.

 

Registracijo pa lahko opravite tudi preko spleta na strani www.posbikes.si ali pa preko mobilne aplikacije Mobiln.si (iOS in Android).

2. Nepravilno vračilo kolesa

Če kolesa ne zaklenemo do konca se lučka na ključavnici obarva rdeče. V določenih primerih, ko uporabnik vrača kolo pod kotom, mu ga uspe spraviti kolo v ključavnico ravno toliko, da ključavnica zagrabi.....a še zmeraj premalo, da bi čitalec v ključavnici zaznal kolo.

 

V takih primerih imamo tudi protokol: zravnamo kolo, in ga porinemo do konca v ključavnico. Če ne uspe, naj uporabnik pokliče temu namenjeni 2 številki.

3. Sistem ne dovoli izposoje drugega kolesa

Scenarij, ko uporabnik ne dobi "drugega" se zgodi samo ko prvega ne vrne.

4. Na določenem postajališču ni koles

Uporabnikom so kolesa na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu. Uporabniki imajo na voljo določeno število ur in z njimi poljubno razpolagajo. Posledično ni zagotovila, da bo na vsaki postaji v vsakem danem momentu na voljo navadno ali električno kolo. Vzdrževalna služba izvaja dnevne obhode in prestavljanja koles in po najboljših močeh poskuša zagotoviti razpoložljivost koles na postajah. Po začetnem delovanju sistema se bodo pokazali tudi trendi uporabe koles. Na podlagi tega se bo optimiziralo tudi prestavljanje koles -  lokacije, število in čas glede na tipične destinacije in relacije uporabnikov. Boljšo razpoložljivost koles bomo dosegli s postopnimi širitvami sistema. Cilj sistema je doseči čim manj aktivnega prestavljanja (z vozili) in čimveč pasivnega prestavljanja (kroženje koles po postajah z uporabniškimi izposojami).

5. Sprememba uporabniškega imena

Uporabniškega imena se ne da zamenjati. Je edini identifikator, katerega se ne da spreminjati. Enako kot npr. ko si nekdo ustvari novi email naslov - recimo prek gmaila.

 

Edini način bi bil, da zbrišemo uporabnika iz baze podatkov in si na novo ustvari uporabniški račun v TICu.

6. Sprememba gesla

Geslo si je moč ponastavitiv preko uporabniškega vmesnika.

7. Kolo je parkirano - sistem ga ne zazna

Modra lučka pomeni, da je kolo zaklenjeno.